Graag informeren wij je via deze weg over een verstoring op ons platform. De storing bij onze partner OnlineBetaalPlatform is inmiddels voorbij. De betaalprovider heeft op 27 augustus omstreeks 16.15 uur te kampen gehad met een storing op één van de servers. Op dit punt is GetFunded afhankelijk van een derde partij en was het voor ons ook afwachten tot het probleem verholpen was. Op 28 augustus om 21:45 uur kregen wij bericht dat alle systemen weer operationeel zijn.
Wij betreuren het zeer dat er geen donaties gedaan konden worden tijdens de verstoring. Onze betaalpartner geeft aan de nodige maatregelen te nemen om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
----------
Via dit bericht willen we u graag een update geven met betrekking tot de verstoring bij onze betaalpartner Online Betaalplatform (OBP) op 27 / 28 augustus waardoor doneren tijdelijk niet mogelijk was. De storing is inmiddels opgelost!
----------
Update #6 - 28-08-2018, 21:45 uur
Alle systemen zijn weer operationeel, wat betekent dat er weer gedoneerd kan worden.
----------
Update #5 - 28-08-2018, 20:00 uur
Er wordt hard gewerkt door onze betaalpartner aan een oplossing. In de tussentijd kunnen wij niets anders dan afwachten. Wij vinden het erg vervelend voor alle gebruikers en hopen dat de problemen snel opgelost zijn. Mocht er meer informatie beschikbaar komen, delen wij dit direct op deze pagina.
----------
Update #4 - 28-08-2018, 14:30 uur
De problemen zijn nog niet opgelost en er wordt door onze betaalpartner OBP met man en macht gewerkt aan een oplossing.
----------
Update #3 - 28-08-2018, 9:50 uur
Onderhoud is succesvol afgerond door OBP en er wordt nu gewacht tot de hostende partij de server vrijgeeft. Na finale checks is de verwachting dat rond 13:00 uur alle systemen weer actief zijn.
----------
Update #2 - 27-08-2018, 21:15 uur
Zojuist hebben wij bericht ontvangen van OBP dat de oplossing niet direct te achterhalen is. De teams van zowel de hostingpartner van OBP als betaalpartner OBP zelf werken er continu aan. OBP benadrukt dat er geen klant- of betaalgegevens verloren zijn gegaan tijdens de verstoring.
----------
Update #1 - 27-08-2018, 18:30 uur
Maandag 27 augustus 2018 is omstreeks 16:15 uur een verstoring ontstaan bij onze betaalpartner OBP waardoor de dienstverlening is uitgevallen. Dit betekent dat op de website van GetFunded er op dit moment geen betalingen via iDEAL of Bancontact gedaan kunnen worden.